Wednesday 26 September 2007

Χωρίς τίτλο. Σιωπή.

Η γούνα που φέρουν παχύδερμα.

25 comments:

s_k said...

τα ματια του...

kyriaz said...

θα μπορούσα άνετα να τους σκοτώσω.

Я верю в Сталина said...

Εχω μια στρατιωτική καραμπίνα κ μια Bereta. Με ποιά να αρχίσω;;;; Ας τα δουν οι κυρίες που γυρνάνε στα πάρυ κ τα μπουζούκια. Αει σιχτιρ!

industrialdaisies said...

@ fuzzy-burlesque: Αυτά τα μάτια ήταν που με έσπασαν βλέποντάς το.

@ kyriaz: Κι εγώ. Δυστυχώς οι πολιτείες υπάρχουν για να νομιμοποιούν αυτές που τις συντηρούν. Τις άλλες μένει να τις θάβουμε στις σκιές του μυαλού μας.

@ dimosthenis s.: Τι να σου πω Δημοσθένη μου; Όταν το είδα σκέφτηκα τον χειμώνα όποια κλώσσα βλέπω με γούνα να την περιλούζω με μπογιά ή ό,τι άλλο κουβαλάω πάνω μου. Μετά, όμως, σκέφτηκα πως αυτό θα ήταν απλά η αφορμή για να ανανεώσουν την γκαρνταρόμπα τους -αφού τα εγκεφαλικά κύτταρα, όπως όλοι ξέρουμε, δεν ανανεώνονται...

Anonymous said...

Κυνηγός σκαλπ.Αυτό τους χρειάζεται...("χιουμορίζω", κατόπιν δακρύβρεχτου πενταλέπτου...:( )

Zaphod said...

Το έχω ξαναδεί και αηδίασα.

Η δικαιολογία που τα γδέρνουν ζωντανά είναι να μην χαλάσει ούτε πόντος γούνας;

Άει σιχτιρ βραδυάτικα

aggelika said...

(Δεν άντεξα να το δω όλο, λίγα δευτερόλεπτα είδα στην αρχή και το σταμάτησα.)

Μια απορία.. πως θα μας φαινόταν εμάς αν ένα ζώο φερόταν έτσι χωρίς λόγο στους ανθρώπους? Αν τα ζώα έκαναν μια "επανάσταση" και κατασπάραζαν τους ανθρώπους.. Δεν θα είχαν δίκιο? Ποιος έδωσε το δικαίωμα σε αυτά τα τέρατα να φέρονται έτσι στα ζώα, λες και είναι ιδιοκτησίες τους? (Περισσότερες από μια απορίες τελικά!)

Τόση αλαζονεία θα την πληρώσει κάποτε ο άνθρωπος. Και ίσως να έχει αρχίσει ήδη να την πληρώνει...

Βασίλης said...

δεν είναι δυνατόν να γίνονται αυτά τα πράγματα ρε παιδιά...αυτοί δεν είναι άνθρωποι...

kostas said...

Δυστυχώς έτσι είναι ο νόμος της φύσης. Τα ισχυρά ΖΩΑ επιβάλλονται των αδύναμων. Με έπιασε πονοκέφαλος. Θα ήθελα πολύ να πατήσω το κεφάλι αυτού του δίποδου

Unknown said...

Γιατί ρε industrial γιατί το έβαλες;...
Το σταμάτησα στα 5 δεύτερα...αλλά δεν ήθελα να περάσουν οι εικόνες αυτές στο μυαλό μου.. ΓΜΤΟ σφίχτηκε το στομάχι μ......................................

Maria Mikro Analogo said...

Σοκαριστικό το βίντεο! Λες να συγκινηθεί κάποιος από αυτούς όμως;... Τις καλημέρες μου.

industrialdaisies said...

@ evelina z13: Εβελίνα, βλέποντας το βίντεο φαντάστηκα πολλούς τρόπους βασανισμού αυτών των ανθρώπων. Μετά σκέφτηκα ότι μπορεί να είναι πάμπτωχοι Κινέζοι που βγάζουν τα προς το ζην. Και πως οι χειρότεροι όλων είναι -για άλλη μία φορά- αυτοί που τα κονομάνε χοντρά από όλο αυτό. Για αυτούς φαντάστηκα τα χειρότερα βασανιστήρια που έχω φαντασιωθεί ποτέ... Καλημέρα και καλωσήρθες! :)

@ zaphod: Κι εγώ αυτό αναρωτιόμουν zaphod μου και φαντάστηκα αυτό που λες. Νομίζω αυτό είναι που το κάνει τόσο μα τόσο ειδεχθές όλο αυτό... Καλημέρα!

@ aggelika: Όντως, ο νόμος της ζούγκλας με τον άνθρωπο και την εξέλιξή του πήρε μια αρρωστημένη διάσταση. Πιστεύω, όμως, ότι έχει ήδη αρχίσει να το πληρώνει. Και τρίβω τα χέρια μου με ικανοποίηση. Κι ας ξέρω ότι θα την πληρώσουμε όλοι μας. Είναι τεράστιο το κακό που έχουμε προξενήσει... Καλημέρα και καλωσήρθες!

@ βασίλης: Κι αυτά κι άλλα πολλά. Δυστυχώς... Καλημέρα! :)

@ kostas: Μόνο να πατήσεις το κεφάλι του; Εγώ φαντασιωνόμουν να τους βγάζω το δέρμα σαν μπλούζα -πρωτόγονη ικανοποίηση ένιωθα όπως το σκεφτόμουν... Καλημέρα!

@ narita: Ναριτάκι μου, συγνώμη. Όταν το πρωτοείδα ένιωθα φοβερή πίεση να το σταματήσω. Το θεωρώ από τα σκληρότερα θεάματα που έχω δει -και γενικά έχω πολύ γερό στομάχι. Αποφάσισα, αφού το σκεφτόμουν κάποιες μέρες, να το βάλω γιατί νομίζω είναι προτιμότερο να γνωρίζουμε. Μετά από τέτοιες εικόνες κάποιοι δεν θα ξαναδούν τις γούνες με το ίδιο μάτι. Δεν πιστεύω ότι θα αλλάξουν πολλά -αλλά είναι καλό να γνωρίζουμε. Καλημέρα! :)

@ μαρία: Όχι, Μαρία μου. Γιατί αυτοί που στηρίζουν όλο αυτό το γνωρίζουν ότι λειτουργεί έτσι. Κι από την άλλη αυτοί που αντιδρούν ήδη γνωρίζουν. Δεν γίνεται από τη μία μέρα στην άλλη να σταματήσει μία τόσο προσοδοφόρα ασχολία επειδή κάποιοι καταγγέλλουν.

Απλά θεώρησα ότι καλό είναι να γνωρίζουμε. Ποτέ δεν μου άρεσαν οι γούνες -από εδώ κι μπρος δεν πρόκειται, όμως, να αφήσω σε χλωρό κλαρί όποια ξέρω που τις φορά. Αν το δούμε λίγο αισιόδοξα, ο κόσμος δεν αλλάζει ολοκληρωτικά. Στα μικρά που μπορούμε να συμμετέχουμε ας το κάνουμε -κάτι είναι κι αυτό... Καλημέρα!

Baby Lemonade said...

Για κάποιο λόγο ο browser μου δεν αναγνωρίζει το εν λόγω βίντεο, από τη λεζάντα όμως δίπλα σε αυτό και τα παραπάνω σχόλια μπορώ να καταλάβω περί τίνος πρόκειται.

Κάθε τόσο έρχονται στη δημοσιότητα νέα αποδεικτικά της ανθρώπινης βαναυσότητας απέναντι στα ζώα. Η κατάσταση, ωστόσο, έχει εκτραχυνθεί. Όχι μόνο οι πολιτείες δεν θεσπίζουν νόμους για τη διακοπή του φαινομένου, αλλά φροντίζουν να το συντηρούν! (πάλι τα λεφτά στη μέση, φυσικά)

Παντού λοιπόν επικρατεί ο νόμος της φύσης: ο νόμος του ισχυρού. Έχεις τα μέσα; Τότε γδάρε το καημένο το ζώο. Τι κι αν είναι ανήθικο; Τα ποσά που θα κερδίσεις αξίζουν για το μαρτύριο που θα υποστεί. Αξίζουν για το θάνατό του.

Αστείοι είμαστε. Έχει ήδη όμως έρθει η ώρα που όλη η σκληρότητα που δείξαμε επιστρέφει. Μπορεί να μη κηρύττουν επανάσταση εναντίον μας τα ζώα, μα η ίδια η φύση εκδικείται γι αυτά.

Κύριε Ντίσνεϊ, γιατί δε μας δείξατε την αλήθεια;

Κι ας είχαν χαρούμενο τέλος τα 101 σκυλιά Δαλματίας. Η αληθινή ζωή είναι μια ζούγκλα.

Baby Lemonade said...

...και καλημέρα! Μέσα σε όλα αυτά ξεχάστηκα...

Sally Finkenstein said...

Τι ΖΩΑ είμαστε Θεέ μου!
και πολύ χειρότεροι είμαστε, αλλά πως να το πω?
Αι στο διάολο!
Mε μεγάλη δυσκολία το είδα Μαργαριτούλα μου. Δεν άντεχα.
Αααχ,
Καλημέρα, σου είπα?

industrialdaisies said...

@ baby lemonade: Baby l., ναι η φύση εκδικείται και τρίβω τα χέρια μου για αυτό. Όσο για τον κύριο Disney... Ας μην ανοίξω το στόμα μου και δεν θα ξεπλένουν τον οχετό ούτε οι καταρράκτες του Νιαγάρα.

Καλημέρα, καλημέρα!, μέσα σε όλα αυτά πυ γίνονται είναι πολύ όμορφο να ανταλλάσσουμε ακόμη όμορφα λόγια μεταξύ μας οι άνθρωποι! :)

@ Sally Finkenstein: Sally μου, ναι, ήταν δύσκολο να αντέξει να το δει κάποιος. Και ξεχειλίζει η οργή και η λύπη. Όμως πια δεν θα μπορούμε να ισχυριστούμε ότι δεν ξέρουμε. Καλημέρα κι ένα φιλί για ανόρθωση ηθικού! :)

Anonymous said...

ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΕΧΩ ΔΕΙ ΠΟΤΕ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ!!!

Με δυσκολια κρατιομουν να το δω και επιανα τον εαυτο μου να γυρναει απο την αλλη...

Ειχα αρχισει να πιστευω οτι στην εποχη μας δεν θα υπηρχε τιποτα πια που να με σοκαρει σαν θεαμα...

Χαιρομαι που εκανα λαθος γιατι αυτο σημαινει οτι ειμαι ακομα ανθρωπος.

Λυπαμαι που χρειαστηκε να δω κατι τετοιο για να το συνειδητοποιησω...

Ακομα και η καλημερα με δυσκολια βγαινει, δεν θα ξεχασω ποτε αυτο που ειδα σημερα...

Καλη μας συνεχεια...

νατασσΆκι said...

ούτε κι εγώ δεν το είδα όλο...
δεν το αντέχω - και για τις "κυρίες με τις γούνες", τι να πω... :(

tzotza said...

δεν μπορουσα να το δω ολο..

και αυτο που ειδα το ειδα μεσα απο τα σκεπασμενα μου ματια,οπως κανω και με κατι τρομακτικο στην τηλεοραση..

δεν ξερω τι να πω..

τα δικα μου δακρυα ειναι ενα τιποτα κοντα στον δικο τους πονο..

παει..ειχα που ειχα αυπνιες..τωρα αστα..

καληνυχτα φιλεναδα μου

Кроткая said...

είδα μόνο 2 δευτερόλεπτα.
είναι ηλίθιο να μην μπορείς να κοιτάς ενώ το ζωάκι, το βιώνει αυτό το πράγμα.

θέλω να κάνω σε αυτό το τέρας, ό,τι ακριβώς έκανε στα ζωάκια.

αλλά καθώς δεν είδα το βίντεο, μάλλον θα του κάνω λιγότερα, δεν έχω τέτοια αρρωτημένη φαντασία.

όχι καραμπίνα παιδιά. αργό και βασανιστικό θάνατο.

lazinio said...

βάλε κάτι για εμάς που έχουμε ευαίσθητα στομάχια (και καρδιές)

philos said...

και να ήταν το μόνο έγκλημα...
Θα περάσουν πολλές γενέες ακόμα για να σταματήσει η κακομεταχείριση των ζώων.
Τουλάχιστον ας μην ξεχνάμε εμείς και να μην επιτείνουμε με τις καταναλωτικες μας συνηθειες τέτοια εγκλήματα!

The Torch said...

Σοκαρίστηκα σε απίστευτο βαθμό. Ποναει το κεφάλι μου πονάει το κορμί μου. Δεν το πιστευω

Anonymous said...

Οχι δεν φταίνε αυτοί που τα κονομάνε όσο φταίνε αυτοί που τα αγοράζουν.(Δεν είναι μόνο οι γούνες,είναι και όλα τα δερμάτινα.Τσάντες,παπούτσια κλπ)
Προτείνω να αφήσετε τις φαντασιώσεις εκδίκησης,και να κάνουμε το video cdάκι.Οταν βλέπουμε λοιπόν "κυρίες και κύριους
που τα φοράνε να τους κάνουμε δώρο
αυτές τις εικόνες.
Καλημέρα σας

nakupenda said...

...

no words